MyNewRoom -

Bilder från Kolmården!

Jag tänkte att jag hoppar över bilderna från Bollnäs och visar bara dem från Kolmården. Okej?


Pingviiiner!



Sälar



Haha, från Sälshowen!


Hm.. jag kommer inte ihåg vad det här var för djur, men någon slagshund... här är små ungar. :-)



Tigerungarna fick man bara se på en tv-skärm...



Kan du se snöleoparden??



Sjöbjörn



Brunbjörn



Några söta gnagare.



Zebraaa



Noshörningar



Giraff



Struts



Tiger



Delfiner


Bungyjump! :D


My new BFF ;)



Nackspärr??


Mmmm. mjukglass! :)



Monkieees



Självklart åkte vi linbanan, 2 gånger!



Utsikten från vårt hotellrum på 5:e våningen.



Cooolingarna!! ;P


Badet :)






Lama









Alla de tre ovan är som ni nog ser, rovfåglar.



Kamelridning! :D



Söta Capybaror :)



Påfågel


Såhär blöt blev jag när delfinen simmade förbi och skvätte på publiken! :P


Delfiner på delfinshowen!


Jump!


Hoppas ni gillade bilderna och lämna gärna en kommentar. ;)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0