MyNewRoom -

13 veckor!

Tänk att gulleplutten idag är 13 veckor gammal och att vi redan har haft honom i 1 vecka!!
Under den tiden har han även hunnit med att hitta på en hel del bus. Ni vet nog redan att han har både hoppat och ramlat ner från trappen. Och igår så hoppade han i och välte omkull askfatet under grillen så att han blev smutsig och jag var tvungen att tvätta honom med djurschampoo. Och nyligen så hoppade han ut från balkongen och ner på markisen, vilket är typ 2,5 meter ner till marken. Så jag fick gå ner och ställa mig på bordet och locka honom med ett snöre och bära ner honom. :P
Hihi, men söt är han ändå. <3
Sedan har jag även varit med Emma. :)
Igår badade vi i Skavlöten, bakade en egenkomponerad (jag härmar dig med ditt ord:P) kaka med bl.a. polka, marabou nonstop, daimkulor och maränger. Och idag var vi ute på sjön i min nya gummibåt och så hade vi med oss nygräddade pannkakor och vår kaka och satt och åt där mitt ute i sjön i den trånga, vattenfyllda gummibåten. :P Så råkade jag ramla i också när jag skulle sätta mig i båten med kakorna...:P
Självklart var vi även med Noel en hel del också!
I alla fall så var det jättekul & mysigt. :)<3
Menmen, jag ska sluta skriva nu så hörs vi kanske imorgon eller på söndag för jag ska antagligen åka till landet över helgen, men vi får se. :P
Ha en härlig helg i alla fall och njut av hettan så länge den varar!

Massa kramar!
 Smile 


 







Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0