MyNewRoom -

Today & Yesterday

Hejhej! :)
Söndag igen, skola imorgon... men men, snart är det helg igen och skolan är helt okej ändå. :P
Jag har inte gjort så mycket i helgen, men åkt skridskor med brorsan och hand kompis har jag gjort. 2 gånger igår och en gång idag. En av gångerna igår var på kvällen och jag fick ett ryck av "princessialitet", så jag åkte i guldtights, kjol och en lågtröja. Jag ville verkligen känna mig som en skridskoprincessa, haha. :) Det var jättemysigt. Men vi åkte på en spolad bana för isen på sjön går inte så bra att pka skridskor på i år. Jag tror att det är för att snön kom "för tidigt", så isen är helt skrovlig och så.
Så annars har jag mest varit hemma och myst. :))
Men jag ska mysa lite till nu så lägger jag in ett inlägg till lite senare ikväll.

Kramis
:)




Skridskofilm från idag. :)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0