MyNewRoom -

Street Dance 2day

Hej på er sötnosar! <3

Idag i skolan hade vi praodag, så vi slutade efter lunch, fast man fick stanna kvar i datasalen om man ville och kolla up ställen att praoa på och sådär. Så det gjorde jag. :) Kan berätta sen vad jag vill praoa på....

Klockan 17.00 hade jag och brorsan vår första street dance gång också. Och jag säger bara, det var SUPERDUPERUPER TOPPEN!! Vår danslärare var "asgrym"!! Han var verkligen street cool och supersnäll!
Han har också dansat bakom Whitney Houston och Jennifer Lopez... och ska dansa med Bounce på deras sista konsert i år. Så har han någon utbildning på Broadway tror jag det var. Cooligt värre! Längtar redan till nästa Torsdag!! :))

Men jag har gått på Jazz Show för ett par år sen och då gick jag ensam och ja, jag kände mig som ett svart får bland en massa vita får... jag avskyr när man inte känner någon i en grupp men alla andra känner varandra och håller på och skvallra och skratta och så... Jag kommer ihåg också, att innan dansen började när man var i lokalen, så brukade många leka "pet". Och jag kände mig fullständigt bortkommen och stod och låtsades hålla på med mina strumpor. Drog upp dem och rättade till dem hela tiden....
Jaja, det var tider det. Det är mycket bättre den här gången!

Jag visar vilken låt vi ska ha....

See ya!
;)



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0