MyNewRoom -

Jackson- i blyerts

Rita... skissa....måla...tecka...skugga...

Ja, nu är jag inne i en ritperiod. Jag kan sitta och skissa en bra stund på samma teckning.
Jag läste Emma & Kingas blogg och blev såå inspirerad!!! Så nu har jag köpt blyertspennor i olika tjocklekar och färgpennar och det är så kul och mysigt och harmoniskt. Hihi, i <3 it.
Dock är jag rätt ivrig så jag gav mig rätt snabbt på att tecka av idolen, Michael Jackson. Och med tanke på att jag har ritat såhär i cirka 4 dagar och aldrig tecknat av honom förut så blev jag ganska nöjd. Jag ritade av en bild på honom, men det blev inte så likt bilden. :P

Jag tänker visa er min Michael, så får ni säga vad Ni tycker!


Pussi
<3










Kommentarer
Postat av: emma

sv: hehe, de är i norrtälje i den där spelaffären, du kanske kände igen dom? ;)

o förresten, jätte cool teckning :D

2010-01-19 @ 18:45:04
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0