MyNewRoom -

Ipod touch

                         


Denna underbara, högteknologiska, lilla gullegris har väl ingen missat!??
Jag har faktiskt bara vetat om den i ca 4 månader och från början ville jag inte ha en själv. De var supercoola, men jag ville inte ha en egen. Men plötsligt fick jag ett ryck och ville verkligen ha en jag med! Så jag håller på att spara ihop till en med 32 gb. Först tänkte jag spara till 8 gb. Men sen så såg jag att 32:an har funktioner som inte 8:an har, så då ville jag hellre lägga ut en tusenlapp extra. De är ju så dyra ändå så varför spara på krutet?? Hoppas bara jag inte har ångrat mig när jag väl har the money!

Har ni mina kära läsare en ipod touch eller en iphone?




 With All My Love 






Kommentarer
Postat av: sofiah

jag har en ipod touch :P <3

2010-01-29 @ 10:07:37
URL: http://lset.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0