MyNewRoom -

Friday, Saturday, Sunday

Jag har slarvat med uppdateringen igen, i know... så jag berättar snabbt om helgen och så kommer ett till inlägg lite senare.

Fredag:

I fredags var det ju skola, men slutar klockan 12, så det är en kortisdag. Sen var jag med Becca en liten stund och efter det städade jag huset. Och det tar ett par timmar så när jag är klar är jag helt matt... och 250 kronor rikare! :DD Så resten av dagen (kvällen) blev det helt enkelt fredagsmys! <33

Lördag:

I Lördags var det en hemmadag. Jag kollade på en film, läste och bara mös. Fast en ½ timmes powerwalk han jag också med.

Söndag:

Idag har också varit en hemma dag. Men jag gick upp lite tidigare för jag skulle baka bröd till frukost. Fast det tog ett tag så de blev klara vid lunchtid istället. :P
Det var väldigt soligt och fint i dag, så jag bestämde mig för att gå ut och åka längdskidor på sjön. Men jag har inga egna så jag lånade mammas. Det var andra gången i mitt liv jag gjort det (bortsett från på dagis och så) och det var verkligen jättekul! Superbra motion, roligt och mysigt. Rekommenderas verkligen!
Och nu har pappa lagat hemgjord lasagne, så jag ska gå ner och äta nu och ikväll blir det "bortblåst". ;)

Ha det bra
:)


                          
(bild från google)*

Kommentarer
Postat av: becca

haha!!! Det heter blåsningen din lilla apa!! ;) hihi XD

2010-01-24 @ 19:39:27

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0