MyNewRoom -

Winter Pics

Hej trollisar! :)
Jag har fortfarande full upp med skolarbete, så jag hinner inte skriva så mycket. Istället tänker jag lägga in lite vinterbilder.
Idag har det varit skola och sen skyndade jag hem för att äta mellis och jobba lite spanska. Ca 40 minuter senare åkte jag till dansen och kom kanske hem vid 18.40. Och sen var det bara hem och göra klart spanskan, äta och sedan plugga till morgondagens engelskaprov...
Så nu har jag suttit ett tag och tragglat glosor och meningar på glosboken. Men tror jag kan dem nu så ska läsa igenom gramatiken lite till och se till så jag kan den. Och sedan blir det den efterlängtade sängen! :))


Sov gott!
<3





















2morrow it's Friday! :))
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0