MyNewRoom -

TopStreetWear vs Ed Hardy

Hejsan svejsan! :)
Ursäkta för dålig uppdatering...

Det har inte hänt något speciellt, men i Söndags var vi i stan och så köpta jag två par CheapMonday-jeans för 200 kronor! Det var 75 % rea, snacka om bra pris alltså! Tyvärr finns det en del som tycker att det är töntigt att shoppa på rea... men hallå, det är ju samma klädesplagg bara att man får mer pengar kvar i plånboken över till annat! Toppensmart ju!

Brorsan var i stan på Lördagen också och då köpte han en långtröja från TopStreetWear. Och jag kan säga er att det inte är ofta han och jag har samma smak, men jag tyckte verkligen att det var "asball"!! Jag visar en bild på den imorgon.
När han var där kollade han och hans kompis på Ed Hardy också och visade mig den affären på Söndagen. Och även det gillade jag. Dock tycker jag inte att det är värt priset. 700 spänn för en t-shirt.... nja, inte i dagsläget i alla fall, men hade man en del pengar och verkligen verkligen ville ha ett plagg från Ed Hardy, så varför inte?

Imorgon slutar vi klockan 14.00, jippie! :))


Good Nite
xxxxx





                                             Ed Hardy                                           


         







                     TopStreetWear                                                       

             







                                Vilket gillar du mest, EdHardy eller TopStreetWear???        


Jag vet i alla fall vad jag gillar mest, någon som har en gissning???





(bilder från google och topstreetwear.com)
*

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0