MyNewRoom -

Svar på kommentarer!

Emma skrev, om lägesrapport:

Menar du att du inte gillar sol? :O
Vad tycker du om Jennifer Anistons utseende? :-)

Svar: Klart att jag gillar sol!! Men eftersom det inte var någon sol den dagen, så hamnade den på "utelistan". Vissa saker som jag älskar kan ändå hamna på utelistan om de inte är bra just nu eller så... förstår ni??
Vad jag tycker om Mrs Aniston... hon är söt. Naturligt fresh, like it! :P



emma skrev, om Bad luck:

varför kan du inte säga hur du åkte "skidor"? :P <3

Svar: Haha, klart jag kan säga, men det såg nog väldigt roligt ut... :P
Men jag hade en sån där "glidsak som man åker pulka på" och ovan på den en pulka. Så stod jag i pulkan och så hade jag också stavar som jag använde som "vanliga" stavar... men lite annorlunda skidor....;P




Kommentarer
Postat av: emma

haha,okej :P ramlade du inte då? x) <3

2010-03-01 @ 13:55:08
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0