MyNewRoom -

Sick, sick, sick...

Yepp, ni ser rubriken. Sjuk idag, förkyld..."/ Så har varit hemma från skolan.
Jag hade tänkrt plugga, men mådde inte tillräckligt bra. Så jag har inte gjort så mycket, men jag kollade på en film som jag har spelat in. "Fool's Gold", med Kate Hudson and Matthew McConaughey. Tycker den var jättebra, värd att se! Kortfattat handlar den om ett gift par som tillsammans har letat efter bortglömda och förlorade skatter i åtta år utan resultat börjar nu tappa stinget, lusten och varandra. När en ny ledtråd uppenbarar sig återupplivas parets äventyrslust och kanske även deras känsla för romantik.
Jag tyckte inte att det lät så kul, men så började jag titta och då var den jättebra! Men då hade jag inte tid att kolla klart och jag missade dessutom början. Så då har jag ögnat igenom alla Canal+ kanalerna efter när filmen visas igen. Och det har varit ett par gånger, men så har jag missat den med 15 minuter, eller glömt bort att spela in...
Så j*vla irriterande!!
Men tillslut lyckades jag i alla fall! :)
Så det blir kvällens filmtips.

Well, i better go now...

TTYL
xx


            

(bild från google)
*

Kommentarer
Postat av: Anonym

TTYL ?? vad menas med det ??

2010-02-09 @ 17:28:00

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0