MyNewRoom -

Kamuyot

Hejhopp! :)
Dålig uppdate, men that's life! Och jag ska gå och lägga mig strax, ska bara berätta kort om dagen. I skolan idag så var vi och tittade på någon slags dans i Tibble. Speciell och rätt långtråkig, men ändå lite rolig och det var kul  att få se en annan stil. Men dansa kunde de, ingen tvekan om saken!
Annars har det inte hänt så mycket mer. Var ute i det fina vädret och tog mysiga vinterbilder!
Och nu sitter jag och kollar på Animal Planet- Djurpolisen i Phoenix. Jag tycker väldigt mycket om det programmet, men tycker alltid att det är lika sorgligt när de måste avliva djuren...
Jaja, vi hörs imorgon. Och då har jag en sak som jag inte kan bestämma mig om som ni får hjälpa mig med!!

Puusss
<3






Kamuyot, dansgruppen som vi tittade på idag. Dock är detta klipp inte från idag och taget från Youtube.

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0