MyNewRoom -

Just Today

Hej på er! :)

Tänk, sportlov nu, så himla skönt!!
Vad ska ni göra på lovet?
Själv ska jag bara vara hemma, mamma och pappa jobbar så det blir fjällen i påsk. Fast på helgen efter sportlovet så ska vi till Bollnäs. :)
Och nu har jag städat huset, nästan hela och så ska jag baka en kladdkaka.
Idag har det bara varit skola, slutade 11.30 och sista lektionen var gympa och då åkte vi bara pulka. Vi fick också tillbaka engelskaproven. Jag fick MVG+ men är inbte helt nöjd... "/
Jaja, jag ska sätta igång med bakningen nu, så hörs vi lite senare.

Ha en mysig Fredag!

<3


Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Sv: va roligt att du ville vara med.

2010-02-26 @ 18:49:47
URL: http://tjn.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0