MyNewRoom -

Confused

Hey! :)

Har inte hunnit uppdatera idag, har suttit och pluggat hemkunskap hela eftermiddagen... lagom kul, men provet är imorgon så sen är det överstökat!

Förövrigt är jag extremt förvirrad, jag vet inte alla vad jag vill och tycker om någonting. Jag älskade ju katter och ville så gärna ha en, nu vet jag inte. Alltså jag tror det, men jag kan liksom inte tänka klart. Jag har nog tänkt för mycket på det. Men det är ju ett väldigt stort ansvar eftersom det är en levande varelse som kan bli över 20 år gammal...
Så jag vet att jag vill ha en kisse, men ändå inte...
Det låter kanske inte som en "big deal", men det är så extremt jobbigt. Tankarna är som en enda röra och jag vet varken hur jag kom in eller hur man tar sig ut...
Någon som känner igen sig, lämna gärna en kommentar, skulle betyda mycket.
Även ni som har katter själva får gärna skriva och berätta om det är svårt, jobbigt eller tråkigt med katt. Jag oroar mig för det att om jag mot all förmodan skulle få en och sen inte tycka om den och bara tycka det var jobbigt att sköta den..
Så snälla, leave a message and that would make my day!

Sweet Dreams

 Hugs And Kisses 










Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0