MyNewRoom -

Bokrea- med mera

Hello sweeties!

Söta ni är som har läst fast jag inte har uppdaterat!
Men jag tänkte göra det lite snabbt nu i alla fall.
Igår så var vi på bokrea och så köpte jag en kattbok och på Panduro köpte jag stompf. Haha, den som vet vad det är får en länkning! :)
Och idag var vi i TäbyC igen och så köpte pappa ett par nya skidor till mig, men de ska fixa bindningarna och så först, så ni får se dem sen när de kommer. Vi köpte också This Is It på BlueRay. Vilken helt otrolig bild det är då alltså. Jätteskarp och levande!
Sen har jag inte gjort så mycket mer, har varit med Edvin och Oscar lite och ritat, byggt en snögrotta och tänkt alldeles för mycket på katter... :P
Sen har jag blivit REJÄLT överraskad...<3
Menmen, det var allt jag hade att säga just nu, men ska svara på några kommentarer strax. By the way så tackar jag för kommentarerna, blir alltid lika glad! :)

Pussss

 
Blow Kiss 





hehe, bilden har inget med inlägget att göra. Men den var så söt så var bara tvungen att lägga upp den... :)







Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0