MyNewRoom -

Acerola

Hej på er alla friskusar!

Hur står det till?
Jag är förkyld jag. Ont, ont, ont i halsen... och så.

Så var vi på Mio idag och handlade lite saker till allrummet och så var det rea på kuddar, så jag köpte en till...  hehe, någon som kan gissa hur många kuddar jag har i mitt lilla rum nu???
Aja, jag orkar inte blogga så mycket mer nu, förkylningen har spritt sig till ögonen också... :P Jag ska bara skriva lite snabbt om melodifestivalen, som jag antar att de flesta bloggare har gjort idag...
ska bara säga att idag när vi var och handlade så skulle jag också köpa halstabletter, och då hittade jag en ny sort, I alla fall har jag aldrig sett den förut.
Acerola heter den och den var supergod. Smakar nästan som tuttifrutti! :)) Ett litet tips där... ;)

Well,


Pusss
<3




Det fanns ingen bild på Läkerolsorten Acerola, men så här ser bäret Acerola ut i alla fall. ;)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0