MyNewRoom -

Julmarknad i Gamla stan

Helloj!

Förlåt för att jag inte bloggade igår. blogg.se såg jättekonstigt ut och det gick inte att logga in, så vad ska man göra liksom..."/
I alla fall, idag var vi med klassen i gamla stan på julmarknaden, fast jag måste medge att vi tillbringade det mesta av tiden på en restaurang och sedan på Ben&Jerry caféet. Men lite småmysigt var det väl ändårå.
Sen har det väl inte hänt något särskillt. Förutom att jag har fått veta att jag kommer få MVG i svenska, SO och idrott den här terminen. Jag hade VG i alla de 3 förra terminen. Men sen får vi se hur det ser ut i de andra ämnena. ;)
Aja, jag tänker inte skriva något mer nu och ikväll så ska jag gå och simma. Mys!


Ha en härlig fredagkväll!
Pusspuss
<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0