MyNewRoom -

Hej!

Heeej sötisar!! <33

Förlåt för att jag inte har uppdaterat! Har pluggat för fullt till dagens historieprov om 2:a världskriget, som jag tror gick ganska så bra. Hoppas, hoppas att det gjorde det, vill verkligen ha MVG i slutbetyg i SO den här terminen, känner att jag är väldigt nära det och har verkligen kämpat hårt för det den här terminen....
Aja, det får jag se på skolavslutningen. Ååh, jag älskar att få det där kuvertet med alla betygen, så spännande, men om man får sämre i något ämne än vad man trodde så blir man ju såklart väldigt besviken. Mitt mål är i alla fall inte inte få G i något ämne, och hittills har jag aldrig fått det. ;D
Aja, idag kastrerades Noel också. Gick hur bra som helst och han är såå duktig! Nu är han dock fotrfarande en aning påverkad av narkosen och liiite vinglig på benen. Men han har fått lite mat nu i alla fall (han hade inte ätit sedan 21.00 igårkväll!!!) så nu är han åtminstone ganska så nöjd. :)
Jag ska ner och äta strax och lägger upp julkalendern för de datum som jag har missat när jag kommer tillbaka. ;)


Fierce and love
<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0