MyNewRoom -

Månskensbad

Ciaaoooooo

Jag måste bara berätta om i går kväll. Jag, Emma och brorsorna var och badade vid Ängsholmen klockan 21 ungefär och som ni vet så var det fullmåne igår. Och det var mörkt, stilla och tyst och fullmånen lyste starkt med sin närvaro och månskenet speglade sig i vattenytan. Och så hoppade vi från hopptornet och badade och så. Det var himmelskt mysigt! Tack. <3
Och även ikväll så tog vi ett kvällsbad då även mammorna och pappa var med och nu var vi i skavlöten.
Resten av lägerbilderna kommer imorgon, men jag får se när. Det berr på vädret. Är det regnigt så kommer dem kanske efter skolan, för vi ska bada i Tibble imorgon och så slutar vi efter lunch. :)
Men vi få se hur det blir, jag ska titta lite på "Fångarna på Fortet" nu och sedan gå och sova, så hörs vi imorgon.

Godnattkramis
XoXo



(bild från google)
*

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0