MyNewRoom -

KLASSRESA!!

Heeej på er alla! :D

Imorgon ska vår klass på klassresa till BodaBorg. Så det blir ingen skola då, men tåget går klockan 7.05 så jag får gå upp klockan 5.15...-.-
Menmen, jag får se till att skynda mig i säng nu så att jag får lite sömn ändå. Men vi kommer inte hem förens på söndag kväll så det blir ingen bloggning förens då eller på måndag. ;)
Så jag har packat nästan klart nu, resten får jag göra klart imorgon, sådant som kudde och tandborste och sånt som man inte kan packa ner förens strax innan man åker. Men ja, jag ska sluta nu och göra mig klar så hörs vi sen.

Ha det så bra medans jag har det bättre! ;P
 Hugs And Kisses 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0