MyNewRoom -

Fjällen på Lördag

Hej! :)
Förlåt, men jag tänker faktiskt inte blogga något mycket alls nu. Är supertrött och så måste jag gå upp vid 8 imorgon för vi ska åka till Bollnäs. Och sova där en natt och sedan åka till fjällen. Förhoppningsvis fungerar internet där, men annars så hörs vi när jag kommer hem igen, kanske nästa fredag eller lördag...
Ipoden kanske internet fungerar, men med datorn är det ju oftast lite mer komplicerat, att man måste sätta i en sladd och ansluta och sådär. Men jag har inte listat ut hur man bloggar i ipoden, någon som vet hur??
Aja, jag ska gå och börja göra mig iordning för att krypa till kojjs nu...
Jag är till och med så trött och tråkig att jag inte orkar komma på ett aprilskämt här heller, hope u don't mind! :P
Sen föds kattungarna runt tisdag, blir så spännande!!
Men som sagt, det är fortfarande 40 dagar tills vi får hälsa på dem och 96 dagar tills jag får en... "/
Jaja, det som väntar på något gott väntar aldrig förlänge, right?
Hehe, det känns som att jag bara babblar på nu så jag ska gå, men i alla fall så får jag träffa Kitty och släkten imorgon också, mys!! <33

GLAD PÅSK ALLIHOPA OCH HA ETT GRYMT LOOOOV!!!!

Pusss & kramis!! xxx :))
 Easter chocolate face Easter train Painted Head Chick Egg Painting Cutie 







Påsk förra året, tror det var påsk i alla fall. Någon som har varit i Hamrafjället? :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så hemskt mycket! ;D

2010-04-09 @ 21:49:18
URL: http://oursketchbook.com

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0