MyNewRoom -

ÅRETS FÖRSTA DOPP!!

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh!!!!!!!

Idag har jag tagit första doppet i sjön, för i år. Eller 2 gånger faktiskt. Emma, henns mamma och min mamma var också med. Det var fatiskt itne så kallt som jag hade trott, men det är faktiskt lite härligt att liksom utmana sig själv och ta steget att springa ut i vattnet... :P
Sen hade de med sig kakor och muffins, så vi fikade lite också och sen gick vi och kollade på en blåsippsbacke och jag och Emma klättrade lite i träd. Mysigt. :)

Sen idag har vi fått lite fler bilder på missarna. Söööta som socker.......
jag ska lägga in dem sen, men jag har inte lyckats spara dem heller, det är lite konstigt men snart listar jag nog ut något sätt. Jag längtar också till de får sina namn. Älskar rasnamnen, de är så coola. T.ex: S*Wärmdös Joyful Beautiful Black & S*Wermdös Kiss Me Courtney Love.
Så gulligt!
Men jag ska gå och lägga mig nu, så vi hörs imorrn.

Pussssar
<33



Bjuder på en supersöt bild från Wermdö's hemsida! :))



Kommentarer
Postat av: bella

åå vilken söt katt:D

2010-04-20 @ 20:15:37
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0