MyNewRoom -

Skola på annorlunda vis

Är det inte roligt när man får göra lite annorlunda saker i skolan,  sånt som inte står på schemat?
Det tycker i  alla fall jag!
Vi har fördjupningsvecka i skolan den här veckan och 3 dagar  i veckan har vi arbetstid, där vi  får jobba med det vi behöver.
Men den här veckan  så fick  vi välja att göra lite  andra grejer den timmen.  Några saker var:

Dans
Karate
Fotboll
Italenska
Filmvisning
Sälskapsspel


Gissa vad jag valde!?

I alla fall så var det skoj, men jag måste sova nu, så jag  skriver mer  imorgon. Men räkna med att det blir fler  inlägg på  helgerna än vardagarna.

Puss & Kram
<3









Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0