MyNewRoom -

SVININFLUENSAN!!

Vad tänker ni på när ni hör det ordet? Blir ni rädda??
Ni vet ju att jag har varit sjuk, är mycket bättre nu, men jag hostar o hostar o hostar....
I alla fall så har min kompis testat sig och fick idag reda på att det var svininfluensa hon hade. Och jag blev sjuk någon dag innan henne och igår var typ 10 st i klasseb sjuka. Så jag skulle tro att jag också hade svininfluensan!
Men om det var det, så måste det ha varit en väldigt lindrig art, jag trodde bara det var en vanlig förkylning, det kändes inte värre, även fast det var jättejobbigt också...
Men då är det skönt att veta att de tkanske var svininfluensan, när man nästan är frisk!:)
Så, är ni inte smittade än, ta vaccinet för säkerhetsskull. Men stressa inte upp er, bara för att det heter svininfluensan och några har dött. Folk har dött i vanlig influensa också....


Kraaam
<3




(bild från google)
*


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha fett skön bild:):P

2009-10-24 @ 12:06:06

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0