MyNewRoom -

Städa, rensa, plocka och putsa

Ja, ni ser rubriken. Det är det jag har gjort idag. Fixat ordning mina garderober. Lagt in hyllor och hängare och korkar och så. Sen har jag även torkat av dem och rensat ut för små kläder eller de jag inte använder.
Till sists måste man ju lägga in alla kläder igen, och eftersom rummet är nytt och så, ville jag göra det ordentligt, så jag vek t.om leggingsena!:P
Och sorterade allt efter färg och klädtyp.
Förlåt att jag inte bloggat tidigare, men som sagt har jag varit rätt upptagen.:P
Blir lite mer imorgon.:)



Kramis och ha en mysig kväll!
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0