MyNewRoom -

Klumpeduns!

Iblan blir man bara galen på sig själv när man klantar till det! Visst kan det vara kul ibland om det man klantar till gör så att det blir roligt, men det händer ju inte alltid.
Som alldeles nyss när jag hade gjort en tallrik fil och flingor och ett glas saft. Så skulle jag gå upp för trappan med det och ni kan nog gissa vad som hände....
Självklart så snubblade jag i trappan och tappade ALLT! Så det såg för j*vligt ut och tog en halvtimme att städa rent. För det droppade ju på golvet också och inte nog med det, så hade pappa hängt sina skjortor och slipsar som nyss var kemtvättade. Så det kom på dem också, men jag tror att det som tur var inte var speciellt mycket.
Sen kom det också lite på tapeten.
Men det finns faktiskt något positivt i det här också. Nämligen att vi ska byta trappan och tapeterna, annars hade jag legat risigt till!:P
Haha, så är det.
Jag är en väldigt klumpig person, är du?



Kramkram
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0