MyNewRoom -

Kattleksaker

Åååh, vad jag har längtat till idag!
Min moster har köpt en kattunge, och om  ni inte vet det  så  ÄLSKAR jag katter...<33
Så idag ska vi  åka till Bollnäs, vara där över helgen  och myyyysa med lilla kissemissen...<3<3<3<33<3
Vi köpte lite kattleksaker till henne också som vi har slagit in som paket, så vi får hoppas att hon gillar det.

Jag lägger in en bild på  v
arje sak så får ni säga vilken  ni tror att hon kommer att gilla mest.;)

                                    
                                                                                                               

1.      2.             3.        4.





1. Den här giraff-dinosarie-saken vet jag väl inte  riktigt vad det är, men det är väl nån slags leksak man  ska tugga på o busa med eller  nått...:P

2. En mus som man trar  i ett snöre bak på rumpan så åker den omkring i  några sekunder.

3. En liten mus!

4. En sån här sak man viftar med så ska den hoppa efter. Dock kom inte hela med på  bilden, så  jag ska berätta att längst  ut är det  en fjädervippa och en lite  bjällra!


Vilken tror  ni hon kommer gilla mest??



Men nu måste  jag gå och packa så  att jag blir klar tills vi ska åka 16.30.
Jag kommer antagligen inte  blogga något förens jag kommer hem, vilket  blir på  Lördag kväll eller söndag eftermiddag troligen.

Så ha en braig helg!:)

Kraaaaaaauumj!
<3

Kommentarer
Postat av: edvinho

alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-02 @ 22:07:10
Postat av: eedvinho

fdbhgiwelrbfiuhtpui2oögit4hjgytok3öqbgwhjguyphwt8oåå

2009-10-03 @ 19:30:22
Postat av: sofia

synd att du inte va me igår :( hoppas du hade kul i bollnäs

2009-10-04 @ 12:33:07
URL: http://sofiahensdal.blogg.se/
Postat av: sofia

<3

2009-10-04 @ 12:33:14
URL: http://sofiahensdal.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0