MyNewRoom -

Halloweenparty!

Hejsan!:)
Jag fick låna min mosters dator så då tänkte jag att jag kunde länga in ett litet inlägg ändå!
Igår var vi typ hos mina kusiner hela dagen, och var med Kitty!:) Fortfarande lika söt, om inte sötare!:P Sen åt vi tacos här och juste.klockam 16 spelade vi bowling med alla kusiner och moster och morbror och ja, alla!:P
Senare på kvällen, efter middagen så gick vi ner till kyrkogårdarna. Och det var massvis med ljus tända. Och så var det en grav som var helt ny. Det låg bara en plåt på och s å var det massa blombuketter och band. Den blev säkert begravd samma dag eller något sånt. Tillsist kollade vi på idol.
Idag har vi gått på stan och sen varit hos kusinerna och Kitty.<3
Klockan 16 ska vi vara hos mina andra kusiner med allihopa och ha halloweenfest med spökrunda!:):)
Sen får vi se....:)
Men jag tror jag ska gå och göra mig iordning för festen nu....;)


Kraaaaam

<33


Kommentarer
Postat av: Marcus

Intressant!! Dit liv verkar så spännande #party #kikprinsessan

2014-04-19 @ 12:45:55

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0