MyNewRoom -

Congrats!

Idag fyller Fia FJORTIS!! :D:D
Grattisgratisgrattis till dig!:):):D
Hoppas att din dag har varit bra och att kvällen blir bäst!:P
Alla grattar henne nu!!:D:D

Sen har vi också Becca som är i Danmark och spelar tävlar i badminton!:):)
lycka tiiill!!:D:D:D

By the way, så fick Fia en I-pod touch i present. Den är ju så himmla cool! Funderar på om jag ska ta och önska mig en sån jag med.;)
Vad tycker ni om Apples I-pod touch, har ni också en??


Jag bloggar mer ikväll, för vi ska strax till IKEA och kolla lite.:)


K.R.A.M.
<3


 Happy Birthday 








Kommentarer
Postat av: emma

Grattis till henne :D

kram

2009-10-09 @ 23:52:00
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0