MyNewRoom -

Vikarier

Jag gillar inte vikarier.
Visst, somliga är bra, men för det mesta är de bara sura, lata, dumma och kan ingenting om ämnet som de vikarierar för. Hur ofta när man har vikarie händer det inte att man bara kollar på en film (då menar jag en film som t.ex har gått på bio). Vad fan är det för mening med det!? Då kan man ju lika gärna gå hem! Skolan bryr sig inte om om vikarierna är bra eller inte, de vill bara ha någon som "passar" klassen, så att vi går våra skoltimmar. Men man lär sig ju ingenting ändå, så jag förstår inte vad meningen med det är...

Ni kanske undrar varför jag tar upp just vikarier... och det har att göra med att vi hade en vikarie idag som jag avskydde från första början! Han var uppblåst, mallig, sur, tråkig och dum och usch!!! Vi hade honom på morgonen och jag är fortfarande skitarg!! Ni kanske inte förstår varför jag blev så arg, men jag kan verkligen bli förbannad på personer som är på ett visst sätt och det värsta med den här killen var hans attityd. Jag kan förstå att det inte är så lätt att vara vikaire, men man kan åtmintone vara snäll. Annars tycker jag inte att man ska få jobba med barn!

Punkt slut.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst serru! =) Allt bra med dig idag då? kramar

2009-11-09 @ 16:54:20
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0