MyNewRoom -

Vem åker?

Ja, vem tror ni åker ut i idol ikväll??

Jag tror att det blir Mariette. Men att hon och Reeza kommer hänga löst. Dock är Reeza min favvo, så det vil jag inte!

Det blev inte mycket skrivet idag heller. Efter skolan gick jag, Becca, Fia & Sagi hem till mig och åt pannkaka, flingor och spelade lite Sims3. De ville se hur det såg ut så...:P
Sen följde jag med B & F på vägen hem och så spelade jag och B in en video! Ni kanske får se den här sen! ;)

Klockan 18.30 speladejag och pappa badminton också. Det var roligt  för det var ett tag sedan jag gjorde det! :D
Sen har jag fått min matta idag!!:D:D Suuuperfin är den. Ni ska få se bilder imorgon, för just nu är kameran helt urladdad...."/

Godnattpussar!

 
Kisses 




(bild från google)
*






Kommentarer
Postat av: emma

har du köpt sims 3 nu? :D

kram

2009-11-20 @ 23:35:29
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0