MyNewRoom -

Varm Choklad

Varm choklad med vispgrädde.... mmm.. det är mumsigt det! Jag har fått ont i halsen också och då är det skönt med varm choklad! :)

Förlåt för att  uppdateringen har varit usel.. har inte haft någon lust att blogga...
Men jag tänkte härma storbloggarna lite nu och ta en frågestund! Ni får fråga mig iprincip vad som helst så ska jag försöka svara. Men skriv inte i kommentarsrutan utan skicka ett mejl till: [email protected]. Och skriv "frågestund" i ämnesraden. Ni får till imorgon klockan 22.00 på er. Hoppas det kommer lite frågor! :)
Det blir skönt med Fredag imorgon!:):)


Kramkram
<3




Kommentarer
Postat av: Lina

Fölåt om du blev lessen ........ :( de va intee meningen ........ ^^

2009-11-26 @ 21:52:00
Postat av: sofiaa

hehe, im not sad! ;)

2009-11-28 @ 00:29:04
URL: http://mynewroom.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0