MyNewRoom -

Unika smaker

Bearnaisechips och vanilj-coca cola, de är exempel på unika smaker. Hur gott låter detta egentligen, jag tycker att det låter superäckligt, men jättemånga som jag känner tycker att bearnaisechipsen är jättegoda. Så jag måste ta och smaka dem snart och se om detta verkligen stämmer... vad tycker ni som har smakat, är dem goda?
Och kommer ni ihåg coco colan med vaniljsmak??! Usch, usch, usch vad äcklig den var!!!

Några andra unika smaker som jag gärna vill testa står Marabou för.
Både Marabou Sensation & Marabou Vinter är jag sugen på att testa... någon som har gjort det?

Tills jag har testat alla dessa saker så får jag nöja mig med det vanliga... vilket inte är helt fel det heller!

Mysmys!
<3


          


                       


HISS ELLER DISS?

Kommentarer
Postat av: j o h a n n a

bearnaise chipsen är faktiskt jättegoda !

2009-11-08 @ 12:13:38
URL: http://endastjohannna.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0