MyNewRoom -

Smart spot!

Det blev dåligt med uppdate idag också och jag måste verkligen sova nu. Så jag ger ett snyggt, smart, billigt och litet designtips!
Vill du t.ex ha ´"spottar" någonstans? Att ta hem en elektriker som ska dra elledningar och fixa "spottar" blir både dyrt och besvärligt. Men detta är mycket enklare ch faktiskt bra!




Ni har säkert sett dem. De heter nånting med Click-on's eller nått... det är klister på baksidan så man sätter bara fast den. Man har då självklart batterier i.


Jag har min i garderoben, som lite extra effekt! ;)


Goodnight kisses!
<3

Kommentarer
Postat av: Lina

vii vill se ditt rum !!!!!!!!!!!!!! o_O

2009-11-18 @ 17:19:40

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0