MyNewRoom -

Lite inredning...

Förlåt för dålig uppdatering även idag. Vi har hållit på här hemma idag med, så jag har helt enkelt inte hunnit.
Och jag ska gå och läga mig strax, men tänkte bara visa lite snabbt vad jag har köpt i inredningsväg idag.;)

Sov gott!
<3


Ljusen och fatet köpte jag idag. Siffrorna fick jag av min moster och det är alltså för advent! ;) De är verkligen superfina, när du kommer får du kolla mer. Tusen tack!<3


Bronsfärgad paljettkudde. ;)


Mitt underbara valnööts!<33



Kommentarer
Postat av: emmelie

sv<. well thank you kolla gärna in igen

2009-11-15 @ 22:51:32
URL: http://lundin.devote.se
Postat av: Anonym

Bling-blingsiffrorna blev riktigt snygga! Kul att du gillade dem/moster ÅM

2009-11-19 @ 21:22:32

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0