MyNewRoom -

Helgen

Hej på er! :) Ska strax gå och lägga mig, men tänkte bara snabbt berätta lite om helgen.
Min moster ÅM kom på Fredagkväll (bor i Bollnäs). Och först så fick hon kolla runt på allt nytt här i huset och sedan åt vi den klassiska fredagsmiddagen, tacos! Tillsist blev det mys framför idol.:)

Mamma hade jour i helgen, fast i sollentuna. Så då kunde jag och ÅM gå runt i det nya sollentunacentrum och titta, fika och mysa.<3 Vi hittade lite smått & gott.:)
Sen på kvällen åkte jag, mamma, ÅM och brorsan till Kista och kollade på New Moon.
Jag tyckte att den var bra, fast inte lika super som Twilight! Men då var jag inne i min "Twilightperiod", så det är inte så konstigt.
När vi kom hem blev det lite Robinson och sedan spelade vi "Med andra ord".

På Söndagen gjorde ÅM några flätor på mig, men hon han inte så många för hon skulle åka med mamma till Sollentuna och ta tåget in till stan, för hon skulle träffa en kompis och sedan åka hem till Bollnäs.
Det var i alla fall en supermysig och rolig helg! Tacktack.:):)<3


Puss & God Natt

  Love You
 





Kommentarer
Postat av: ÅM

Jag tyckte åxå det var supermysigt. Du är en super tjej att umgås, shoppa och fika med. Tack för det. Puss och kram

2009-12-04 @ 17:21:27

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0