MyNewRoom -

Gästblogg!

Tjenare alla läsare! Nu ska jag gästblogga, alltså Rebecca ska gästblogga!:) Idag har det varit en väldigt rolig dag. Vi har haft en idrottslektion igen och nu hade vi....BADMINTON:P konstigt va? Haha! Det gick jättebra och alla var väldigt duktiga. Vi hade bara 1 h engelska idag (vi brukar ha 2 h), för att både vi och Marcus skulle hinna ha våra lektioner. Efter det skulle vi gå hem (Jag och Fia V) och då ville Sofia följa med. På vägen gjorde vi en musikvideo som jag tyvärr inte kan visa:P Haha! Sen skulle vi skicka några bilder till varann och så fastnade vi här...Sofia är på knäpphumör. Hon har visat mig lite Michael Jackson videoklipp (hon är lite besatt:P) Men nu är Sofia super trött så nu ska hon åka hem och städa! Mysig fredagskväll va? Hejdå, stå på tå! :P Rolig jag är? Om du har tråligt kan du testa att gå in på googel och slå huvuden i tangentbordet och se vilken bild som visas först!:P Haha!:D

Hejdå!!!:)



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0