MyNewRoom -

Fullspäckad kalender!

Som ni ser har  jag inte hunnit blogga någonting idag än. Anledningen är att jag har haft fullt upp med skolarbete...
Har verkligen  mycket nu! "/
Jag  vet inte  om ni  håller med mig, men  när man inte har några läxor, då vill ma ha. Och  när man har  massor vill man inte ha.... Man blir aldrig nöjd alltså...!
Men, men... jag hade  i  alla fall utvecklingssamtal och det gick helt utmärkt!:D

Jag måste gå och  städa lite snabbt nu, för klockan  21 är  det ju Grey's Anatomny.

Love
<3



                                                                                  Min kalender                                                                           
v. 46

Torsdag: Inget. :)

Fredag:
Sista dagen för spanska inlämningsuppgiften & engelska-läxa


v. 47

Måndag: Vara klar med SO:n  reklamannons

Tisdag: Musikprov

Onsdag: Ha jobbat klart till diagnosen i  matten,  11 sidor..."puh"/

Torsdag: Spanskaglosor & redovisa  filmrecensionen i Svenska

Fredag: Inget.:)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0