MyNewRoom -

Fransk Manikyr

Förlåt,förlåt,förlåt...!
Det känns som jag har sagt det 100 gånger den senaste veckan. Men det är verkligen mycket i skolan nu, så jag har helt enkelt inte haft tid. Det börjar lätta nu, så nästa vecka ska det nog bli bättre uppdatering! :)

Idag har jag gjort fransk manikyr. (Hehe, det hade jag tid med..:P)
Jag har sparat naglarna så att det skulle bli så långa som jag ville ha. För i somras kom jag på hur jag ska få det att se bättre ut.;)
Så jag kommer förklara lite och visa några bilder.:)


Som du ser på den här nageln, så är den mer "rund". (Jag har rivit på tånaglarna så då är det kort.)
Bilden kanske inte var den bästa, men hoppas ni förstår vad jag menar.;)


Den här är lite rakare, fast inte den rakaste. Men då ser det lite verkligare och snyggare ut än den runda. Alltså ska man vänta tills nageln är tillräckligt lång. Då ska man inte fila den rund. Utan rak!


HÄR SER NI RESULTATET! Vad tycker ni, vart det bra eller inte?



Kram & God natt
 Valentine butterfly kiss
 






Kommentarer
Postat av: emma

jätte fint :D

puss o kram

2009-11-19 @ 19:32:42
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0