MyNewRoom -

Fixa & Dona-dag

Som ni ser har jag inte bloggat något idag. Tiden har inte räck till. Först var mamma och jag på IKEA och köpte lite grejer till mitt rum, biblioteket och lite julpynt. Sen har jag hållit på och städat och fixat i mitt rum. Jag har också piffat en hel del! Det känns väldigt konstigt, men mitt rum är faktiskt nästan helt klart nu! :):) Kan visa lite imorgon eller på Tisdag, för nu har jag lite flyttkartonger och tavlor och så inne hos mig, för några ska komma och montera och fixa tv-apparaterna och så. Superspännande blir det!
Det var jag som lagade middagen och diskade och allt efteråt idag också. För vi har hemkunskapsläxa tills på tisdag, att laga en valfri fiskrät. Så jag gjorde min favorit fiskrätt, Asiatisk lax med basmatiris och wokade grönsaker. Smaskigt blev det!
Men nu måste jag snabbt hoppa in i duschen och sen ska jag sova.

Ha en bra vecka!
:)


God Natt

 Give Someone A Hug Today 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0