MyNewRoom -

Biljetter till New Moon släppta!

Idag släpptes biljetterna till den andra filmen i "The Twilight Saga", New Moon.
Så ni som vill se, ta och boka! Själv ska jag se den, men har inte någon brådska. Mamma, jag och min moster ska se den när min moster kommer hit den 1:a december. :)
Ni som inte har sett Twilight, eller som vill fräscha upp minnet lite, kan gå på Twilight+ New Moon kväll.

För att boka biljetter till New Moon klicka HÄR!

För att boka biljetter till Twilight+ New Moon kväll klicka HÄR!

Vad ska ni, se den eller inte?


K.R.A.M.
    <3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0