MyNewRoom -

21, 22 & 23 December

Hejhej! :)
Sorry för att jag inte lagt in dagens julklappstips på 3 dagar... så här dagarna före jul så är det så mycket som ska göras, så jag har helt enkelt inte haft tid. Och nu är det ju bara 10 MINUTER kvar!!!! Tänk, om 24 timmar och tio minuter kommer det att vara 365 dagar. Så passa på och njut nu när det är så nära. :):)
Jaja, jag måste plocka undan lite snabbt alla julklappsinslagningsgrejer i mitt rum nu och sen ska jag gå och sova. Designen til bloggen ska jag fixa på förmiddagen imorgon, jag har inte haft tid idag....
Menmen, jag skriver mera imorgon på självaste JULAFTON!!!!
Egentligen brukar jag vilja ha somnat innan tolvslaget. Men det han ja inte nu. Vi klädde nyss granen liksom... :P I år var vi väldigt sena med allt och det känns så sjukt att det är julafton redan imorgon..... jaja. :P


Sov gott nu och puss & kram så hörs vi imorgon!

 Blown Fuse





 






Kommentarer
Postat av: Anonym

tröjan som du har på dig på din visningsbild elr vad den kallas, var har du köpt den? otroligt fin

2009-12-25 @ 15:57:35
Postat av: sofiaa

sv till anonym: Tack så jättemycket! Blir alltid glad över att höra sådant. Tyvärr så har jag faktiskt ingen aning om var den är ifrån. Det är mammas och vad jag vet så är den ett par år. Märket är i alla fall "eve".

Kika gärna in här igen!

kramkram.<3

2009-12-25 @ 18:51:06
URL: http://mynewroom.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0