MyNewRoom -

16 mars

16 mars idag då, vilket betyder att jag numera är 19 år. Whoop! Eller inte, 19 är ju lite av ett mellanår egentligen. Och dagen blev väl inte direkt som jag hade tänkt mig, men hade en mysig morgon och åt en brutalt god brunch med några kompisar på Café Sirap inne i stan! Och nu sitter jag och äter godis faktiskt och tänkte kolla på Grey's Anatomy. Måste ju passa på eftersom jag börjar deffen imorgon. Hade varit mer taggad på det om jag fått träna också, men är relativt taggad ändå faktiskt! Så imorgon efter skolan blir det att åka till mataffären istället för gymmet och inhandla bra mat. För övrigt är jag så less som det bara går att bli på att inte på träna. Har seriöst gråtit för att det känns som att jag aldrig kommer bli helt frisk och få träna igen. Töntigt kan tyckas men det går inte att beskriva hur mycket jag älskar träningen och två hela veckor utan suger (ursäkta språket) så brutalt jävla aphårt. Får se om jag får träna alls den här veckan... Okej nu ska jag sluta va så bitter, det är ju trots allt min födelsedag. Puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0