MyNewRoom -

So you could see a better day

En bild från Kungsan som jag har i mitt slutprojekt i foto*
 
Idag har varit jävligaste dagen på ett tag. Vi hade nämligen skriftliga mattenationella i 4 timmar, vilket enligt mig är det hemskaste provet som någonsin existerat. Och jag kan ju inte precis säga att det gick bra heller. Kunde koncentrera mig i typ 40 minuter sen satt jag mest och tittade på uppgifterna. Så jag kan nog ganska lugnt säga att jag aldrig gjort ett sämre prov än det här. Var helt död efteråt, men jag och Hanna drog till gymmet efteråt ändå och då vart jag lite piggare i allafall. Men jag ska verkligen försöka gå och lägga mig i tid i dag. Jag säger det varenda kväll och sen gör jag inte det ändå, men man kan ju alltid försöka. Så jag ska äta lite av min nya drog, äggvitefluff (som jag kan lägga upp recept på sen) och lite jordgubbar och titta på Grey's innan jag sussar. Juste till provet gjorde jag också proteinmuffins att ha att tugga på, istället för godis och sånt. Så det kan jag också lägga upp recept på imorgon eller så. 
 
Kramiskramis!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0