MyNewRoom -

One night only

 
Hej på er!
 
Jag vet att jag inte skrivit på ett par dagar och jag har inte heller någon ursäkt förutom att jag varit brutalt trött. Och det är jag fortfarande i och för sig och har huvudvärk som inte vill ge med sig. Kände mig även förut som om jag skulle bli förkyld men jag verkar inte bli det, men jag har haft pyttelite ont i halsen då och då sen skolan började men aldrig blivit sjuk trots att alla andra vairt det. Och det låter säkert konstigt, men jag vill verkligen bli förkyld så att jag kan bli helt frisk och inte gå runt och ha känna mig minisjuk titt som tätt, men det känns som att jag inte kan bli förkyld för tillfället. Aja, nu ska jag gå ner och ta ett äpple och sen försöka gå och lägga mig i tid och hoppas på att huvudet gör mindre ont i morgon.
 
Puss och kram!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0