MyNewRoom -

Summer paradise

Kortisdag idag dårå, men sista nationella provet som gick sådär. Men det var ju det sista så det är superskönt! Sen efteråt var jag med Hanna och Louise i Täby C ett tag och kollade runt och sådär och sen efteråt cyklade jag och Hanna ner till Ängsholmen och solade och badade ända fram till klockan 20.30. Jättehärligt!
Imorgon ska jag och mamma åka till IKEA och köpa lite grejer till min balkong och sen på söndag har jag vårshow. Jag börjar dock få lite ont i halsen så jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk! Aja, det återstår att se. Nu ska jag kolla på Grey's. Pusselipuss!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0