MyNewRoom -

Borta med vinden!

Idag var jag ju ledig och har inte gjort sådär jättemycket, bara vilat upp mig. Fast jag jag hade ju dans också sen var jag hos tandläkaren och fick en väldigt glad överraskning. Jag ska få ta bort min tandställning redan om en månad!! Egentligen skulle jag haft den i två år, vilket då skulle varit i april nästa år, men det räckte tydligen, så jag är jätteglad! :D Så bara för det bjuder jag på en bild med den på.
Nu har jag kollat på Grey's och body of proof och imorgon har vi idrottsdag så nu ska jag gå och sova.
Kramkram :)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0