MyNewRoom -

Våren är på ingång!

Ligger ute i solen just nu och försöker plugga inför spanskaprovet imorgon. Jag är nämligen ledig idag eftersom det är checkpointdag och jag var i fas i allt. Vi var faktiskt lediga igår också för då hade vi studiedag så det blev som en liten minihelg såhär mitt i veckan. Trevligt värre! Och imorgon är det projektarbetsdag då alla 3:or visar upp sina projektarbeten så då har vi inga vanliga lektioner och börjar klockan 10. Förutom vår spanskagrupp dårå som måste komma till skolan 8.15 och göra prov...-.- Aja jag tänker inte klaga.
Nu ska jag ta och fortsätta med spanskan och ikväll är det dans och sen Grey's. Underbart! <3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0