MyNewRoom -

Ready for the weekend!

Behöver jag ens säga hur glad jag är över att det är fredag?!
Efter ännu en hektisk vecka med alldeles för mycket skolarbete sitter jag nu framför brasan och bara njuter av att ha en hel helg framför mig och en för en gångs skull, ledig kväll fri från skolarbete. Och efter ett B på svenskatalet, vetskapen om att jag blev godkänd på matteprovet och efter ett härligt träningspass på gymmet kan jag inte känna mig annat än nöjd.
Imorgon blir det ett nyligen (rättare sagt idag) fixat besök på model house, lite plugg och melodifestivalfinalskväll! Och förresten, idag är det exakt en vecka tills jag fyller år. 17 hela år. Hur sjukt är inte det? Herregud, jag känner att jag redan börjar oroa mig för att bli gammal. Om ett år och en vecka blir jag 18 liksom, myndig, vuxen. Jag kan inte vara vuxen, jag känner mig typ som en 12-åring ju! Aja...
Ha en astopp kväll! alla! :)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0