MyNewRoom -

You're everything that makes me fall in love

Hejselisvejs!

Snartsnartsnart helg...
Idag är dagen som vi börjar fem i ett, men jag kom typ halv 2 för jag skulle till tandläkaren vid 1, så nu har jag himlans ont i tänderna och j*vligt fula gummisnoddar i munnen, yippie..eller inte...
Sen fick vi sluta en halvtimme tidigare för ljudet fungerade inte när vi skulle titta på en film om en torsk på nk:n. Och imorgon är bara halva dagen vanlig för på eftermiddagen är det checkpoint där om man är påväg att faila en kurs så har man möjlighet att ta igen och förbättra. Men jag var i fas i alla kurser så jag får ledigt då, men skolan har fixat så att man får gå på en "kurs" i djup avslappning om man vill, så varför inte liksom, så det ska jag göra imorgon dårå och sen blir det hem och PLUGGA! Gah jag dör, längtar bara till helgen, orkar inte med alla skitläxor!! Nästa vecka är åtminstone lungare, så det är skönt. Men nu ska jag gå och lägga mig strax för vi börjar som vanligt 8.15 imorgon.

Kisses
<3




Kommentarer
Postat av: Josefine ! =)

fin blogg ! :)

2011-10-06 @ 11:31:23
URL: http://josefineolssons.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0